ຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມສູນກາງພັກ ຮ່ວມກັບ ກະ.

ສ້າງຂື້ນເມື່ອ ວັນອັງຄານ, 02 ຕຸລາ 2018 07:02

ຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມສູນກາງພັກ ຮ່ວມກັບ ກະຊວງຖະແຫຼ່ງຂ່າວ , ວັດທະນະທໍາ ແລະ ທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ກະຊວງໄປສະນີໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານ ຈັດກອງປະຊຸມສໍາມະນາວິທະຍາສາດ ພາຍໃຕ້ຫົວຂໍ້: ການຄຸ້ມຄອງ, ນໍາໃຊ້ ແລະ ພັດທະນາສື່ໃນໄລຍະໃໝ່.

    ໃນວັນທີ 25 ກັນຍາ 2018 ຜ່ານມາ. ຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມສູນກາງພັກ ຮ່ວມກັບ ກະຊວງຖະແຫຼ່ງຂ່າວ, ວັດ ທະນະທໍາ ແລະ

ທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ກະຊວງໄປສະນີໂທລະຄົມມະນາຄົມ ແລະ ການສື່ສານ ໄດ້ຈັດກອງປະຊຸມສໍາມະນາວິທະຍາສາດພາຍໃຕ້ຫົວຂໍ້: ການຄຸ້ມຄອງ, ນໍາໃຊ້ ແລະ ພັດທະນາສື່ໃນໄລຍະໃໝ່ ຂຶ້ນທີ່ ຫ້ອງປະຊຸມໃຫຍ່ ຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມສູນກາງພັກ (ຫຼັກ6). ໂດຍພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຂອງ ທ່ານ ສຈ ປອ ກິແກ້ວ ໄຂຄໍາພິທູນ ຄະນະເລຂາທິການສູນກາງພັກ ເລຂາຄະນະພັກ ຫົວໜ້າຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມສູນກາງພັກ, ເຂົ້າຮ່ວມມີ: ບັນດາຄະນະພັກ, ຮອງຫົວໜ້າຄະນະໂຄສະນາອົບຮົມສູນກາງພັກ, ຮອງລັດຖະມົນຕີ, ຮອງຫົວໜ້າອົງການຂອງພັກ, ອົງການຈັດຕັ້ງມະ ຫາຊົນ, ສູນກາງແນວລາວສ້າງຊາດ, ຫົວໜ້າກົມ, ຮອງກົມ, ຫົວໜ້າພະແນກ, ຮອງພະແນກ, ວິຊາການຂອງບັນດາພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.

      ຈຸດປະສົງຂອງກອງປະຊຸມສໍາມະນາວິທະຍາສາດໃນຄັ້ງນີ້ ແມ່ນເພື່ອສ້າງຄວາມເປັນເອກະພາບໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດມະຕິຂອງກົມການເມືອງສູນກາງພັກກ່ຽວກັບໜ້າທີ່ຕົ້ນຕໍຂອງວຽກງານການເມືອງແນວຄິດ ເວົ້າລວມ ເວົ້າສະເພາະວຽກງານໂຄສະນາສຶກສາອົບຮົມຂອງພັກໃນການນໍາໃຊ້ ແລະ ພັດທະນາຂອງບັນດາອົງການຈັດຕັ້ງຂອງພັກ-ລັດ, ເສີມຂະຫຍາຍ ແລະ ແນ່ໃສ່ປັບປຸງສື່ມວນຊົນໃຫ້ມີການຫັນປ່ຽນທີ່ດີຂຶ້ນທາງດ້ານການຈັດຕັ້ງ, ໜ້າທີ່ຄວາມຮັບ ຜິດຊອບ, ການຊີ້ນໍານໍາພາ, ການຄຸ້ມຄອງພັດທະນາສື່ມວນຊົນ ແລະ ຄວາມເປັນເຈົ້າການໃນການເຮັດໜ້າທີ່ວຽກງານການເມືອງແນວຄິດ ກໍຄືການເກັບກໍາຫາງສຽງສັງຄົມໃຫ້ຕິດພັນກັບສື່ໃນໄລຍະໃໝ່ໃຫ້ທັນກັບສະພາບການເພື່ອຕ້ານປະ ກົດການຫຍໍ້ທໍ້ຕ່າງໆທີ່ເກີດຂຶ້ນໃຫ້ທັນກັບສະພາບການ. ກອງປະຊຸມຍັງໄດ້ຮັບຟັງບົດລາຍງານ ແລະ ບັນດາຄໍາຄິດຄໍາເຫັນຂອງພາກສ່ວນຕ່າງໆ ແລະ ລົງເລິກບັນດາຫົວຂໍ້ທີ່ສໍາຄັນດັ່ງນີ້:

ຫົວຂໍ້ທີ 1: ການສັງເກດ, ຕີລາຄາການເຄື່ອນໄຫວຜ່ານມາ ແລະ ທິດທາງໜ້າທີ່ການເຄື່ອນໄຫວຂອງສື່ມວນຊົນໃນສະເພາະໜ້າ ແລະ ຍາວນານ.

ຫົວຂໍ້ທີ 2: ທັດສະນະຂອງພັກ ຕໍ່ກັບສື່ມວນຊົນໃນໄລຍະໃໝ່.

ຫົວຂໍ້ທີ 3: ການມີສ່ວນຮ່ວມຂອງສູນອິນເຕີເນັດ ຕໍ່ການຄຸ້ມຄອງ, ນໍາໃຊ້ ແລະ ພັດທະນາສື່ໃນໄລຍະໃໝ່.

ຫົວຂໍ້ທີ 4: ການຄຸ້ມຄອງສື່ໃນໄລຍະໃໝ່.

ຫົວຂໍ້ທີ 5: ຄວາມຈົງໃຈ ຫຼື ຍຸດທະສາດຂອງສື່ຕາເວັນຕົກ ໃນການມ້າງເພທໍາລາຍລະບອບສັງຄົມ ແລະ ປະເທດຂອງພວກເຮົາ ມີຄືແນວໃດ?

ຫົວຂໍ້ທີ 6: ການຄຸ້ມຄອງ, ນໍາໃຊ້ ແລະ ພັດທະນາສື່ໃນໄລຍະໃໝ່ ໃນຂົງເຂດກໍາລັງປ້ອງກັນປະເທດ.

ຫົວຂໍ້ທີ 7: ການຄຸ້ມຄອງ, ຕອບຕ້າານ ແລະ ແກ້ໄຂປະກົດການຫຍໍ້ທໍ້ໃນສື່ສັງຄົມໃນໄລຍະໃໝ່.

ຫົວຂໍ້ທີ 8: ນະໂຍບາຍຂອງພັກທີ່ມີແລ້ວ ພຽງພໍແລ້ວ ຫຼື ຄວນກໍານົດຕື່ມຄືແນວໃດ?

ຫົວຂໍ້ທີ 9: ການແບ່ງງານໃນການຊີ້ນໍາໆພາ ແລະ ຄຸ້ມຄອງ ລະຫວ່າງອົງການຈັດຕັ້ງພັກ-ລັດ ຕໍ່ວຽກງານສື່ມວນຊົນຜ່ານມາມີຄືແນວໃດ ແລະ ຄວນປັບປຸງແນວໃດ?

ຫົວຂໍ້ທີ 10: ຄວນມີນະໂຍບາຍ ແລະ ກົນໄກແນວໃດ ຈຶ່ງຈະເຮັດໃຫ້ການເຄື່ອນໄຫວຂອງສື່ມວນຊົນຂອງພວກເຮົາມີຄວາມຄົງຕົວ ແລະ ຂະຫຍາຍຕົວ?

ຫົວຂໍ້ທີ 11: ການມີສ່ວນຮ່ວມໃນການຄຸ້ມຄອງ, ນໍາໃຊ້ ແລະ ພັດທະນາສື່ໃນໄລຍະໃໝ່ ມີຄືແນວໃດ?

ຫົວຂໍ້ທີ 12: ການຄຸ້ມຄອງ, ນໍາໃຊ້ ແລະ ພັດທະນາສື່ແນວໃດຈື່ງຈະສອດຄອງວ່ອງໄວ ທັນການ ແລະ ແຫຼມຄົມ ຕໍ່ການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານການຕ່າງປະເທດຂອງພັກເຮົາ?

ຫົວຂໍ້ທີ 13: ເພື່ອເຮັດໃຫ້ການເຄື່ອນໄຫວຂອງສື່ມວນຊົນຂອງພັກ-ລັດ ມີຄວາມວ່ອງໄວ ທັນການ ພວກເຮົາຄວນຈະມີນະໂຍບາຍ ແລະ ກົນໄກຄືແນວໃດ?

ຫົວຂໍ້ທີ 14: ການຈັດຕັ້ງ ແລະ ການເຄື່ອນໄຫວຂອງອົງການສື່ມວນຊົນຂອງພັກ-ລັດພວກເຮົາ ມີຄວາມເໝາະສົມ ແລະ ຄ່ອງຕົວແລ້ວບໍ?ພວກເຮົາຄວນມີການປັບປຸງຫຍັງດ້ານໃດແດ່ (ດ້ານການຈັດຕັ້ງການເຄື່ອນໄຫວ ແລະ ນະໂຍ ບາຍ).

ຫົວຂໍ້ທີ 15: ພວກເຮົາຄວນກໍານົດນະໂຍບາຍ, ກົນໄກ ແລະ ໄມ້ງັດເສດຖະກິດຄືແນວໃດ ຈຶ່ງຈະມີຄວາມສາມາດສະໜອງຕອບຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການທີ່ຈໍາເປັນ ທັງສອດຄ່ອງກັບນະໂຍບາຍຂອງພັກ ແລະ ລັດ ພວກເຮົາໄດ້ກໍານົດອອກມາແລ້ວນັ້ນ.

ຫົວຂໍ້ທີ 16: ການນໍາໃຊ້ສື່ສິ່ງພິມໃນໄລຍະໃໝ່.

ຫົວຂໍ້ທີ 17: ການນໍາໃຊ້ສື່ເຂົ້າໃນພາລະກິດປົກປັກຮັກສາ ແລະ ພັດທະນາປະເທດຊາດ.

ຫົວຂໍ້ທີ 18: ການພັດທະນາສື່ໃນໄລຍະໃໝ່.

ຫົວຂໍ້ທີ 19: ນະໂຍບາຍ ແລະ ກົນໄກທີ່ຈະພາໃຫ້ສື່ມວນຊົນ ຄົງຕົວ ແລະ ຂະຫຍາຍຕົວໃນໄລຍະໃໝ່.

ຫົວຂໍ້ທີ 20: ບົດບາດຂອງ ວິທະຍຸ ແລະ ໂທລະໂຄ່ງ ໃນການເຜີຍແຜ່ແນວທາງນະໂຍບາຍ ຂອງພັກ ແລະ ລັດ ໃນຊຸມຊົນ ແລະ ເຂດຫ່າງໄກສອກຫລີກຂອງປະເທດເຮົາ?

       ໃນພິທີ ທ່ານ ສຈ ປອ ກິແກ້ວ ໄຂຄໍາພິທູນ ໄດ້ກ່າວມີຄໍາເຫັນຕໍ່ກອງປະຊຸມ ວຽກງານສື່ມວນຊົນເປັນວຽກງານທີ່ມີຄວາມໝາຍ ຄວາມສໍາຄັນຕໍ່ພັກ ແລະ ລັດ, ມີບົດບາດອັນໃຫຍ່ຫຼວງໃນສື່ສັງຄົມໃນໂລກປະຈຸບັນ ພ້ອມທັງຍົກສູງບົດບາດຂອງ ສື່ມວນຊົນໃນລະບົບການຄຸ້ມຄອງບໍລິຫານປະເທດຊາດ ແລະ ພັດທະນາສື່ມວນຊົນໃຫ້ກ້າວຂຶ້ນສູ່ຄວາມທັນສະໄໜ, ສາມາດຕອບສະໜອງຂໍ້ມູນຂ່າວສານໃນດ້ານຕ່າງໆໃຫ້ແກ່ສັງຄົມໄດ້ຢ່າງວ່ອງໄວທັນການ ແລະ ມີຄຸນນະ ພາບສູງ. ຕະຫຼອດໄລຍະຜ່ານມາ ສື່ມວນຊົນໄດ້ປະກອບສ່ວນຢ່າງຕັ້ງໜ້າເຂົ້າໃນການປົກປັກຮັກສາ ແລະ ສ້າງສາພັດ ທະນາປະເທດຊາດ. ນອກນັ້ນ ສື່ມວນຊົນຍັງໄດ້ມີການປ່ຽນແປງທັດສະນະໄປກັບການຫັນປ່ຽນຢ່າງແຂງແຮງ ຂອງສື່ໃນທົ່ວໂລກ, ພ້ອມກັນນັ້ນ ກໍໄດ້ມີຜົນງານ ແລະ ຜົນສໍາເລັດອັນໃຫຍ່ຫຼວງໃນການປະກອບສ່ວນອັນສໍາຄັນເຂົ້າໃນພາ ລະກິດການປະຕິບັດໜ້າທີ່ວຽກງານຂອງພັກ ແລະ ລັດ.