ເປີດຊຸດອົບຮົມໃຫ້ຄູ-ອາຈານສອນວິຊາສັງຄົມ-ການເມືອງຢູ່ ແຂວງ ຜົ້ງສາລີ

ສ້າງຂື້ນເມື່ອ ວັນພຸດ, 07 ສິງຫາ 2019 02:30
ຂຽນໂດຍ ຄອນສະຫວັນ

ເປີດຊຸດອົບຮົມໃຫ້ຄູ-ອາຈານສອນວິຊາສັງຄົມ-ການເມືອງຢູ່ ແຂວງ ຜົ້ງສາລີ

            ໃນ​ວັນ​ທີ 22-25/7/2019 ກົມ​ອົບຮົມ ຄະນະ​ໂຄສະນາ​ອົບຮົມ​ສູນ​ກາງ​ພັກ ຮ່ວມ​ກັບ ຄະນະ​ໂຄສະນາ​ອົບຮົມ​ແຂວງ ແລະ ພະແນກສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາແຂວງຜົ້ງສາລີ

​ໄດ້​ຈັດ​​​ຕັ້ງຊຸດຝຶກ​ອົບຮົມໃຫ້ຄູ-ອາຈານສອນວິຊາສັງຄົມ-ການເມືອງ​ຢູ່ຂື້ນທີ່ສູນ IT ຂອງພະແນກສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາແຂວງ ພາຍໃຕ້ການເປັນປະທານຮ່ວມຂອງສະຫາຍ ຄຳກອງ ທຳມະເຫວາ ຮອງຫົວໜ້າກົມອົບຮົມ ແລະ ສະຫາຍ ຍີຫຼ້າ ຈັນເພັດ ຮອງຫົວໜ້າພະແນກສຶກສາທິການ ແລະ ກິລາແຂວງຜົ້ງສາລີ, ເຂົ້າຮ່ວມຊຸດອົບຮົມຄັ້ງນີ້ ມີຄູ-ອາຈານສອນທີ່ວິຊາສັງຄົມ-ການເມືອງ ມາຈາກບັນດາໂຮງຮຽນມັດທະຍົມຕອນຕົ້ນ, ຕອນປາຍ, ອະຊີວະສຶກສາ ອ້ອມຂ້າງແຂວງທັງໝົດຈໍານວນ 26 ສະຫາຍ, ຍິງ 24 ສະຫາຍ, ໃນນັ້ນ ມີສະມາຊິກພັກສົມບູນ 21 ສະຫາຍ, ຍິງ 19 ສະຫາຍ.

ຈຸດປະສົງຫຼັກ​ໃນ​ການ​ຝຶກ​ອົບຮົມ ​ເພື່ອເປັນ​ການ​ຍົກ​ລະດັບ​ຄວາມ​ຮູ້​ທາງ​ດ້ານທິດສະດີ-​ແນວທາງໃຫ້ແກ່ຄູ-ອາຈານສອນວິຊາສັງຄົມ-ການເມືອງໃຫ້ມີຄວາມຮັບຮູ້-ເຂົ້າໃຈ ແລະ ກໍາແໜ້ນເນື້ອໃນຂອງທິດສະດີມາກ-ເລນິນ, ແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ, ລະບຽບກົດໝາຍຂອງລັດ ແລະ ແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດສັງຄົມໃນແຕ່ລະໄລຍະ. ສໍາລັບເນື້ອ​ໃນການ​​ອົບຮົມ​ໄດ້​ນໍາ​ໃຊ້​ເອກະສານ 9 ບົດ.

ບົດ​ທີ 1: ຄວາມ​ຮູ້​ກ່ຽວກັບ​ລັດທິ​ມາກ-​ເລ​ນິນ.

ບົດ​ທີ 2: ການ​ສ້າງ ​ແລະ ບູລະນະລະບອບ​ປະຊາທິປະ​ໄຕ​ປະຊາຊົນ​ຕາມ​ທິດ​ສັງຄົມ​ນິຍົມ.

ບົດ​ທີ 3: ທິດ​ທາງ​ລວມ ​ແລະ ຄາດໝາຍ​ໃຫຍ່​ພາ​ປະ​ເທດ​ຊາດຫຼຸດພົ້ນອອກ​ຈາກ​ສະຖານ​ນະພາ​ບດ້ອຍ​ພັດທະນາ​ກ້າວ​ສູ່​ຈຸດໝາຍສັງ​ຄົມ​ນິຍົມ.

ບົດ​ທີ 4: ການ​ແກ້​ໄຂ​ຄວາມທຸກ​ຍາກ.

ບົດ​ທີ 5: ການ​ສ້າງ​ຄວາມໝັ້ນຄົງ​ໃຫ້​ແກ່​ລັດ​ປະຊາທິປະ​ໄຕ​ປະຊາຊົນ.

ບົດ​ທີ 6: ພັດທະນາ​ເສດຖະກິດ​ຕິດ​ພັນ​ກັບ​ການ​ພັດທະນາ​ວັດທະນະ​ທໍາ​ສັງຄົມ ​ແລະ ສິ່ງ​ແວດ​ລ້ອມ.

ບົດ​ທີ 7: ການ​ຫັນ​ເປັນ​ອຸດສາຫະກໍາ ​ແລະ ທັນ​ສະ​ໄໝ.

ບົດ​ທີ 8: ສັງຄົມ​ປອງ​ດອງ​ແມ່ນ​ບໍ່​ເກີດ​ແຫ່ງ​ກໍາລັງ​ແຮງ​ຂອງ​ການ​ປົກ​ປັກ​ຮັກສາ ​ແລະ ພັດທະນາ​ປະ​ເທດ​ຊາດ.

ບົດ​ທີ 9: ​ເປີດ​ກວ້າງ​ການ​ຮ່ວມ​ມື​ພົວພັນ​ກັບ​ຕ່າງປະ​ເທດ.

          ຜ່ານການຝຶກອົບຮົມເຮັດໃຫ້ນັກສໍາມະນາກອນມີຄວາມ​ຮັບ​ຮູ້​-​ເຂົ້າ​ໃຈເລິກເຊິ່ງຕື່ມສາມາດຕີລາຄາໄດ້ 90% ໃນການກຳໄດ້ແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ, ລະບຽບກົດໝາຍຂອງລັດ ແລະ ແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດສັງຄົມໃນແຕ່ລະໄລຍະ, ນອກຈາກການຂື້ນຖ່າຍທອດບັນດາບົດຮຽນໃຫ້ແກ່ນັກສຳມະນາກອນແລ້ວຍັງເປີດໂອກາດໃຫ້ມີ​ການ​ແລກປ່ຽນຄໍາ​ຄິດ​ຄໍາເຫັນ​ຊຶ່ງກັນ ແລະ ກັນອັນ​ເຮັດ​​ໃຫ້ການອົບຮົມມີບັນຍາ​ກາດ​ຟົດຟື້ນ ແລະ ນຳເອົາເນື້ອໃນດັ່ງກ່າວໄປຈັດ​ຕັ້ງປະຕິບັດໃນຫຼັກສູດການຮຽນ-ການສອນໃຫ້ເກີດຜົນປະໂຫຍດສູງສຸດ.